Administracija, vodenje pisarne, opravljanje telefonskih klicev in svetovanje poslovnim partnerjem in strankam.
Za več informacij lahko pokličite na 068 128 716 ali pišite na ekoasistent.martina@gmail.com.
– O nas –
Administracija, vodenje pisarne, opravljanje telefonskih klicev in svetovanje poslovnim partnerjem in strankam.
Za več informacij lahko pokličite na 068 128 716 ali pišite na ekoasistent.martina@gmail.com.
– Informacije –
Za nemoteno delo nas včasih papirnato poslovanje hromi. Ker vemo, kako pomembno je, vsaj na začetku poslovne poti ostati zbran in pri stvari, ponujamo nekaj sklopov za vodenje vaše pisarne.
Ponudba I
10,00 EUR/mesec - fiksna cena (ali po dogovoru)
- Komunikacija preko klasične, elektronske pošte in telefona (30enot/mesec)
Ponudba II
200,00 EUR/mesec - fiksna cena (ali po dogovoru)
- Komunikacija preko klasične, elektronske pošte in telefona (200enot/mesec)
- Pomoč strankam na daljavo / chat / telefonska dosegljivost v obsegu 1 ure
Ponudba III
1000,00 EUR/mesec - fiksna cena (ali po dogovoru)
- Komunikacija preko klasične, elektronske pošte in telefona (300enot/mesec)
- Priprava dokumentacije (30enot/mesec)
- Pomoč strankam na daljavo / chat / dosegljivost v obsegu 3 ur
Ponudba X
Personalizirana ponudba glede na potrebe stranke od 1000 EUR dalje
Dodatna ponudba
moja IDEJA =TVOJA ideja - brainstorming sestanki - cena po dogovoru
AKCIJA meet&greet first spoznavni sestanek in začetne ideje - 60 min - 90 min ZASTONJ do 31.12.2023!
Za več informacij nas kontaktirajte 068 128 716(Martina) ali pišite na mojapisarna3@gmail.com