Po težko vloženem času in trudu v lansiranje vaše nove spletne strani, se lahko hitro soočite z dejstvom, da na vaši spletni strani ni obiskovalcev. Več kot polovica malih podjetij beleži manj kot 100 obiskov mesečno. Eden izmed najučinkovitejših pristopov za privabljanje obiskovalcev na vašo spletno stran je izbira visokokakovostnega orodja za izdelavo spletnih strani, kot je Minimum - Izdelava spletnih strani: ki vašo stran od samega začetka optimizira za privabljanje obiskovalcev. Če ste to že implementirali, obstaja vrsta dodatnih marketinških strategij, ki jih lahko uporabite za povečanje prometa na vaši spletni strani.
Pripravili smo seznam marketinških strategij, namenjenih privabljanju obiskovalcev na vašo spletno stran. Ta seznam vključuje podrobne informacije, ki vam bodo v pomoč pri izbiri najustreznejše strategije, prilagojene specifičnim potrebam in ciljem vašega podjetja:
Strategije oglaševanja na lokaciji
Strategija oglaševanja v vaši fizični poslovalnici vključuje promocijo vaše blagovne znamke neposredno na mestu prodaje. Obiskovalci vaše lokacije so že izkazali zanimanje za vaše podjetje, zato je ključno ustvariti dodatne interakcije za ohranitev in krepitev tega zanimanja. To lahko učinkovito dosežete z različnimi pristopi, kot so namestitev plakatov s QR kodami v vaši izložbi, tiskanje domene vašega spletnega mesta na nosilne vrečke z blagovno znamko ali pa vključitev povezave do vaše spletne strani na elektronskih računih.
Partnerstvo z vplivneži za povečanje spletnega obiska
Vaš cilj ni le privabiti obiskovalce, ampak privabiti obiskovalce z visoko stopnjo konverzije. Eno izmed učinkovitih orodij za doseganje tega cilja je marketinško vplivanje, ki predstavlja obliko trženja, pri kateri podjetje sodeluje z vplivneži na družbenih omrežjih, ki imajo zveste sledilce. Ta strategija je izjemno učinkovita zaradi naravne privlačnosti in usmerjenosti v niše ciljne publike. Po nekaterih študijah je donosnost naložbe v marketinško vplivanje kar 11-krat višja kot pri tradicionalnih oblikah oglaševanja, na primer pri oglasnih pasicah.
Za sodelovanje z vplivneži vam ni treba porabiti velike vsote denarja. Raziskave kažejo, da mikro vplivneži, ki imajo manjše, vendar bolj zveste sledilce, dosegajo večjo angažiranost kot slavne osebnosti. To pa zato, ker mikro vplivneži ustvarjajo vsebino, ki je bolj prilagojena specifični niši svoje publike. Če njihovo področje zanimanja sovpada z vašo ciljno publiko, obstaja velika možnost za uspešno sodelovanje z njimi, ne glede na to, ali so manj znani od večjih vplivnežev ali slavnih osebnosti, ki privabljajo širše občinstvo.
Za najem vplivneža, ki cilja na vašo želeno občinstvo, lahko neposredno stopite v stik z vplivneži, če so odprti za sodelovanje, uporabite baze podatkov vplivnežev ali pa najamete specializirano agencijo za trženje preko vplivnežev, ki bo zasnovala in izvedla celostno kampanjo v vašem imenu.
Izkoristite priložnosti gostujočega bloganja
Gostujoče bloganje je odlična strategija, ki vam lahko prinese dragocene povezave nazaj na vašo spletno stran s strani spletnih mest z večjim prometom in ugledom. Število kakovostnih povratnih povezav, ki jih prejmete od zaupanja vrednih virov, pomembno vpliva na avtoriteto vaše spletne strani v očeh iskalnikov. Kot poroča pisec spletnega mesta GuestBloggingTactics.com, so po objavi približno 30 gostujočih blogov opazili impresivno povečanje letnih obiskov, in sicer kar 340 odstotkov.
E-poštni marketing
Marketinška kampanja po e-pošti je učinkovit način za povečanje zvestobe strank in privabljanje obiskovalcev na vašo spletno stran. S pomočjo kampanje lahko obvestite visoko zainteresirane obiskovalce o novostih vašega podjetja. Glede na anketo Litmus, je povprečni donos od naložbe v marketinško kampanjo po e-pošti impresivnih 36 EUR na vsak euro, ki ga porabite. Da bi povečali učinkovitost kampanje, se prepričajte, da uporabljate privlačne pozive k dejanju (CTA), ki spodbujajo klike na vašo spletno stran. Prav tako ne pozabite na sledenje uspešnosti kampanje s pomočjo označenih povezav UTM.
Optimizacija za iskalnike (SEO)
Vsako spletno mesto bi moralo vlagati v optimizacijo za iskalnike (SEO). Ustrezno formatiranje URL-naslovov, vključevanje besedila na slikah in prilagajanje spletnega mesta za mobilne naprave so preproste, a pomembne optimizacije. Uvrstitev SEO kot glavnega stebra marketinške strategije ni enostavno, lahko pa prinese pomembne rezultate.
Medtem ko se koristi oglaševanja lahko zmanjšajo po koncu kampanje, se donosi strategije SEO s časom kumulativno povečujejo. Spletna mesta, optimizirana za SEO, lahko še leta po objavi še naprej pridobivajo obisk iz več virov. Poleg tega lahko sami upravljate spletno optimizacijo SEO svojega spletnega mesta brez stroškov promocije.
Če se odločite, da bo SEO ključni del vaše marketinške strategije, razmislite o ustvarjanju bloga, ciljanju relevantnih ključnih besed in gradnji možnosti za notranje povezovanje.
Tu je nekaj SEO strategij, ki jih uporablja marketinška ekipa Minimum za povečanje prometa na naši domeni:
- Pisanje dolgih blog objav: Daljše vsebine običajno delujejo bolje v iskalnikih kot krajše. Povprečno število besed v prvih desetih rezultatih Googla je 1,447 besed. Število besed ni tako pomembno, kot to, kako učinkovito objava odgovori na vprašanje. Bolj razvita vsebina je običajno daljša, hkrati pa cilja na več ključnih besed in bolje odgovarja na vprašanja iskalcev.
- Ciljanje dolgorepih ključnih besed: Dolgorepe ključne besede (fraze, ki vsebujejo več kot tri besede) so manj konkurenčne za uvrstitev kot ključne besede z visokim obsegom. Strani z rezultati iskalnikov (SERP) za dolgorepe ključne besede običajno odgovarjajo na določeno vprašanje, kar pomeni, da lahko to vsebino optimizirate za privabljanje vaše ciljne skupine.
- Redno posodabljanje vsebine: Algoritmi iskalnikov običajno favorizirajo najbolj ažurne spletne strani, zato redno ocenjujte svoje najpomembnejše (pod)strani in jih osvežite, če ne delujejo ali začnejo padati v iskalnikih. Če opazite, da dve spletni strani med seboj tekmujeta za iste ključne besede, razmislite o združitvi, da povečate svoje možnosti za doseganje prvega mesta.
- Notranje povezovanje: Notranje povezovanje oz. notranje povezave krepijo moč vaše domene, saj iskalnikom pojasnjuje odnose in hierarhijo vaših različnih spletnih strani.
- Pisanje aktualne vsebine: Aktualna vsebina je tista, ki odgovarja vedno relevantnim vprašanjem. Članek z naslovom "Celovit vodič za marketing - črni petek" je lahko odličen vir prometa na spletnem mestu, vendar je relevanten le, dokler podjetja načrtujejo svoje akcije za črni petek. Po drugi strani pa je članek z naslovom "Kako ustvariti prodajni priročnik" relevanten skozi celo leto.
Nasvet: Poleg infrastrukture, optimizirane za SEO, ima Minimum več funkcij spletne optimizacije!
Izboljšanje učinkovitosti spletnega mesta
Raziskava spletnega portala Digital.com je pokazala, da polovica spletnih kupcev zapusti spletno mesto, če se to ne naloži v manj kot treh sekundah. To pomeni, da bi lahko izgubili polovico vsega prometa, ki ga uspete pritegniti, če vaše spletno mesto ni optimizirano za hitrost. Poleg tega Googlov algoritem pri razvrščanju iskalnih rezultatov upošteva hitrost nalaganja strani, zato lahko počasna stran prepreči tudi, da bi vaša vsebina dosegla relevantne strani z rezultati iskalnikov (SERP).
Ohranite visoko hitrost nalaganja strani vašega spletnega mesta s temi nasveti:
- Izberite odličnega ponudnika spletnega gostovanja.
- Ohranite majhne velikosti slik in jih, kadar je to mogoče, pretvorite v JPEG/WEBP.
- Izogibajte se uporabi vtičnikov.
- Poenostavite oblikovanje vašega spletnega mesta.
- Na svojem spletnem mestu objavite le nujno potrebne videoposnetke.
Privabljanje medijske pozornosti
Dobra medijska pokritost lahko dela čudeže za vidnost in ugled vaše blagovne znamke; pritegnitev pozornosti (novinarjev) na vaše podjetje lahko poveča promet na vašem spletnem mestu.
Prvi korak k pridobivanju medijske pokritosti je pošiljanje sporočil za javnost novinarjem, ki pokrivajo podjetja, podobna vašemu.
Objavljanje na forumih
Spletni forumi nudijo odlične priložnosti za podjetja. Ko se pojavi prava priložnost, govorite o svojem podjetju v komentarjih.
Preverite, ali obstajajo spletni forumi, namenjeni vaši industriji ali stroki. Oglejte si strani, kot so Reddit ali Quora, pa tudi skupine na družbenih omrežjih (npr. Facebook groups). Dodajte povezave ali omenite svoje podjetje na relevanten in taktičen način, sicer boste morda delovali kot nezaželen spamer.
Nasvet: Ni se vam treba vedno pridružiti obstoječim pogovorom. Samozavestno začnite povsem novo razpravo o relevantni temi za vašo industrijo.
Izkoristite platforme družbenih medijev
Povprečna oseba preživi skoraj sedem ur dnevno na internetu, od tega 35% časa na družbenih omrežjih. Tako družbena omrežja ponujajo odlično priložnost za privabljanje pozornosti vašega podjetja.
Prvi korak pri razvijanju strategije marketinga na družbenih omrežjih je ugotoviti, katera platforma – Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, YouTube ali Pinterest – je najbolj priljubljena med vašo ciljno publiko. Morda boste želeli ustvariti profile na vseh teh platformah v primeru, da kasneje razširite svojo strategijo, vendar se osredotočite na začetku le na eno. Tako jo boste lahko temeljito raziskali in testirali svojo vsebino, da vidite, kaj deluje.
Poskusite deliti novice podjetja, napovedovati lansiranje izdelkov, promovirati vsebino bloga in ponovno objavljati vsebino, ki so jo ustvarili uporabniki. Ne pozabite deliti povezav do svojega spletnega mesta, kadar je to mogoče. Uporabite orodja, kot je Hopp.co za Instagram in TikTok, za dodajanje povezav v bio. Nato preučite svojo analitiko, da ugotovite, katera vsebina pritegne promet na vaše spletno mesto. Ko zberete sledilce, razmislite o organizaciji nagradne igre, pri kateri se morajo oboževalci naročiti na vaše novice ali ustvariti prijavo na vašem spletnem mestu, da sodelujejo.
Ponovna uporaba vsebine
Pri privabljanju prometa na vaše spletno mesto ne gre vedno za ustvarjanje več vsebine – ponovna uporaba obstoječe vsebine lahko pritegne promet, ne da bi zahtevala toliko časa, kot je potrebno za ustvarjanje nove vsebine od začetka. Lahko uporabite raziskave iz vaših blog objav za izdelavo videoposnetka ali pretvorite transkripcije epizod vašega podcasta v blog objave. Instagram slike lahko delite na Pinterestu ali najboljše ocene strank na Facebooku. Kot rezultat diverzifikacije formatov vsebine lahko dosežete več ljudi in povečate promet na vašem spletnem mestu.
Uporabite lokalni marketing
Če imate fizično poslovalnico, premislite o svojem lokalnem marketinškem načrtu, da spodbudite ljudi iz bližnje okolice, da postanejo redne stranke in s tem podaljšate vrednost življenjskega cikla stranke. Poskrbite, da bodo vse vaše lokalne oglase vsebovale poziv k dejanju (CTA) za obisk vaše spletne strani. To bo povečalo promet na vašem spletnem mestu in zagotovilo, da bodo lokalni kupci vedno imeli dostop do najnovejših informacij o vašem podjetju.
Začnite svoja prizadevanja za lokalni marketing z ustvarjanjem ažurnih profilov na Google Maps, saj uporabniki teh platform z visokim namenom želijo vzpostaviti stik s podjetji, kot je vaše. Poskrbite, da se vaše ime, naslov in kontaktni podatki ujemajo z informacijami na vašem spletnem mestu.
Tu je nekaj drugih lokalnih marketinških taktik za povečanje prometa na vašem spletnem mestu:
- Pošiljanje klasične pošte.
- Sodelovanje na lokalnih dogodkih.
- Včlanitev v lokalno gospodarsko zbornico.
- Oglaševanje v lokalnih publikacijah.
- Gradnja odnosov z lokalnimi mediji.
Objavljanje iz osebnega računa
Objavljanje o vašem podjetju iz vaših osebnih računov vam daje priložnost, da izrazite iskrenost in pristnost glede vaše strasti do dela, kar je lahko bolj prepričljivo kot na poslovnih računih. Podatki iz ankete Sprout Social kažejo, da se 70% potrošnikov počuti bolj povezano z blagovno znamko, ko je izvršni direktor aktiven na družbenih omrežjih.
Spodbujanje angažiranosti zaposlenih
Nihče ne pozna vašega podjetja tako dobro kot vaši zaposleni, zato izboljšanje zadovoljstva in angažiranosti zaposlenih ni le pametna poslovna poteza – ta lahko služi tudi kot odlična oblika marketinga. Po študiji o aktivizmu zaposlenih 33% zaposlenih objavlja o svojem delodajalcu brez spodbude. Spomnite jih, naj v svojih objavah vključijo povezavo do vaše spletne strani, tako da boste lahko izkoristili to priložnost in povečali promet na vašem spletnem mestu.