Čas je, da se predstavite spletnemu svetu. V razdelku Podatki morate vpisati nekaj osnovnih informacij o sebi, oziroma o svojem podjetju, društvu ali organizaciji. Vsa polja tu so obvezna, saj gre za to, da imate na svoji spletni strani zbrane vse bistvene podatke, ki jih vaši poslovni partnerji in stranke potrebujejo. Poskrbeli smo, da bodo pregledno urejeni na enem mestu. Tako nastane pomembna spletna vizitka, ki predstavlja okno v digitalni svet
Osebna izkaznica
Priporočamo vam, da podatke redno posodabljate, saj je zelo pomembno, da so vašim strankam na voljo delujoče telefonske številke in e-naslovi, ki jih dejansko prebirate. Neodzivnost marsikoga odvrne od sodelovanja ali nakupa. Poskrbite, da boste že tu blesteli. Podatke lahko ves čas sami urejate, zato ni razloga, da ne bi bili ves čas taki, kot morajo biti. Vsi poslovni imeniki vsebujejo podobne vrste podatkov, saj je brez njih s podjetji težko poslovati. Minimum ni nobena izjema. Preden pa se lotite vpisovanja, si pripravite vse potrebno, da bo delo hitreje steklo:
- ime podjetja
- davčna številka
- matična številka
- banka
- TRR
- naslov
- telefon
- e-naslov
Ker so ti podatki na Minimum strani lepo vidni, lahko povezavo do nje uporabite kot vizitko, ko se predstavljate preko e-pošte, SMS-a ali na socialnih omrežjih.
Kam spadate?
Minimum svoje spletne strani razvršča v kategorije. Čim bolj natančno izberite svojo. K temu dodajte še nekaj ključnih besed, ki opišejo vašo dejavnost. Najbolje je, da pogledate, kam vas postavlja SKD (Standardna klasifikacija dejavnosti), torej kakšne dejavnosti ste izbrali pri registraciji podjetja. Druge ključne besede pa lahko najdete v izdelkih in storitvah, ki jih ponujate. Te besede pomagajo iskalnikom kot je Google najti vaše podjetje, ko nekdo išče določeno ključno besedo.
Ali ste vedeli? Minimum strani so tehnično tako dovršene, da se pojavljajo zelo visoko v Googlu in ostalih iskalnikih.
Videz strani
Že takoj na tem mestu lahko izberete, kako bo vaša brezplačna spletna stran Minimum sploh videti. Ker je naša filozofija »manj je več«, lahko pri videzu spremenite le barvno shemo in vzorce. Nekaj vizualnih učinkov boste dodali še v razdelku Fotografije, a o tem bomo govorili v 4. delu bloga: Slika pove več kot 1000 besed. Cilj Minimuma je namreč ustvariti stran z minimalno količino klikov, kar pomeni, da lahko to naredi vsak, saj verjamemo, da mora prav vsako podjetje čim prej na splet. Minimum je pri tem očem prijazna minimalistična rešitev. Izberite barve in vzorce, ki se najbolje povezujejo z vašo grafično podobo – torej z logotipom in videzom vaših tiskovin, blagovne znamke, ki jo zastopate in podobnega.
Opis podjetja
Zadnji korak od vas zahteva kratek opis podjetja. Lahko nadaljujete v minimalistični maniri in svoje dejavnosti zapišete v obliki alinej, lahko pa sestavite nekaj povedi, ki bodo jasno poudarile, s čim se ukvarjate. Če želite besedilo urediti, ga morate označiti, podobno kot v drugih urejevalnikih (npr. Microsoft Word). Več o oblikovanju besedila.
Kako lahko urejate besedilo?
- nova vrstica
- nov odstavek
- odebeljeno
- poševno
Pri besedilu naj vam še položimo na srce uporabo knjižnega jezika ter solidnega pravopisa. Ne glede na to, s čim si služite kruh, vas bodo ljudje presojali tudi po besedilih, ki so povezana z vami. Naj bodo odlična, tako kot vi!