Kako deluje Minimum? Poglavje 4, Slika pove več kot tisoč besed

Čas branja: 3 min 28. avgusta, 2020 Napisal: Matej Novak

Fotografija naredi vsebino bistveno bolj privlačno. Seveda se to zgodi le takrat, kadar vsebuje pravo sporočilo. Fotografija se namreč mora skladati z besedilom in mora biti z njim povezana. Že pomanjšana prikazna slika ob blogu ali spletni strani nas k branju povabi ali pa nas od njega odvrne. Zato je zelo pomembno, da dodajanju vizualnih vsebin posvetimo nekaj pozornosti. Čas je za naslednje poglavje za odličen izgled vaše nove Minimum spletne strani.

Fotografije na sletni strani

3 fotografije

Mimimum zaenkrat omogoča, da na svojo stran umestite 3 fotografije. Naložite jih s pomočjo modrega gumba »izberite fotografijo«. Ta vam odpre okno, v katerem lahko pobrskate za podobo, ki jo želite. Te lahko kadarkoli izbrišete in namesto njih naložite nove. Ta lastnost vam omogoča, da stran sproti osvežujete, kar nadomesti večjo galerijo.

Če nimate svojih fotografij, vam priporočamo brezplačno knjižnico Pexels. V njej lahko najdete ogromno število odličnih fotografij. Izberite take, ki bodo najbolje predstavljale bistvo vaše spletne strani oz posla.

Več navodil najdete kar v urejevalniku svoje spletne strani, da bo njena uporaba kar se da enostavna.

Kaj je dobra fotografija?

Dobra fotografija brez besed pove tisto, kar želite sporočiti. Odvisna je od tega, s čim se ukvarjate in o čem govori vaša spletna stran. Obstaja pa tudi nekaj povsem tehničnih trikov, ki lahko hitro izboljšajo vsak vaš posnetek.

Fotografija izdelka

Produktna fotografija

93 % kupcev meni, da je fotografija odločilna pri nakupu, saj določajo vrednost in kvaliteto izdelka. Na srečo za učinkovite fotografije ne potrebujete zahtevne in drage profesionalne opreme. Z nekaj triki lahko pridete do zavidljivih rezultatov kar doma. Obstajata dve vrsti produktne fotografije:

  • Fotografija produkta na belem ozadju, ki je primerna za spletne trgovine. Takih običajno potrebujemo okoli 12, da primerno predstavimo svoj izdelek.
  • Fotografija produkta v rabi ali »lifestyle fotografija«, ki prodaja način življenja s tem produktom. Skozi zgodbo vzbudimo čustva, ki vodijo do nakupa.

Pri obeh tipih fotografije lahko izkoristite naravno svetlobo. Z rolo belega papirja lahko ustvarite ozadje kar na stolu. Za majhne produkte si lahko omislite dokaj poceni "light box", oz mini studio z ozadjem in lučmi v velikosti malo večje škatle za čevlje. Za lifestyle fotografije pa pojdite ven in poiščite lokacijo, ki se sklada s stilom vaše blagovne znamke.

Fotografija storitve

Iskrene fotografije vas, ko opravljate dejavnost bodo imele največji učinek. Če to ni mogoče se poslužite fotografij ljudi in predvsem njihovih čustev: smeha, oči, obrazov, veselja. Z njimi ustvarite zgodbo, kako se počutite vi, oziroma, kako se počutijo vaše stranke, ko so deležne vaše storitve. Z dovoljenjem lahko seveda objavite tudi fotografije zadovoljnih strank.

Ko združite nekaj tehničnih trikov z zgodbo, ki jo želite povedati, se bo zgodila čarovnija. Slike bodo povedale vse, besedilo jih bo pravzaprav le dopolnilo. Zavedati se je namreč treba, da ljudje nimamo veliko časa iskati informacije na spletu in se zato orientiramo po fotografijah. Če so prepričljive, bodo sprožile odziv – branje članka ali nakup.


Zdaj bo vaša brezplačna spletna stran Minimum tudi vizualno privlačna. Posnemite nekaj krasnih fotografij in se postavite z njimi – vaš posel si to nedvomno zasluži.

Potrebujete novo spletno stran? Preizkusite Minimum!

Ustvarite brezplačno spletno stran, ustvarite uspeh.

Registrirajte se