Priprava vsebin za izdelavo spletne strani

Čas branja: 6 min 5. julija, 2017 Napisal: Matej Novak

Ali že imate vsebino za vašo novo spletno stran?

Še preden se lotite vaše nove strani, si pripravite vsebino. Ponujamo vam unikaten obrazec za pripravo vsebin, ki vam bo skrajšal in poenostavil čas priprave. Tako bo izdelava spletnih strani hitrejša in še bolj enostavna.

Priprava vsebin za izdelavo spletne strani.

Obrazec z navodili si lahko brezplačno snamete s spodnje povezave in ga izpolnite. Ko končate, se prijavite v urejevalnik minimum in vsebino prenesite v ustrezna okenca. To je najhitrejša pot do vaše nove spletne strani!

Prenesite obrazec z navodili (pdf)

Če nimate tisklnika, lahko sledite članku in si odgovore oz. vsebino zapisujete na list papirja. No, pa začnimo ...


Osnovni podatki

Ime strani

Točen naziv vašega podjetja, lahko je kratek ali dolg (npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p.).

Davčna številka

Davčna številka je sestavljena iz osmih števil, predpone "SI" ne dodajamo. Če davčne številke nimate ali je ne uporabljate vnesite 00000000.

Matična številka

Matična številka je sestavljena iz 7-10 števil. Če številke nimate ali je ne uporabljate vnesite 0000000.

Kategorija

Na voljo imate več možnosti, izberite tisto, ki je najbolj ustrezna vašemu podjetju.

  • Avtomobilizem
  • Gostinstvo in turizem
  • Izobraževanje in kultura
  • Kmetijstvo
  • Lepota in zdravje
  • Poslovni svet
  • Proizvodnja in obrt
  • Prosti čas
  • Računalništvo in informatika
  • Društvo in organizacije
  • Kreativnost in umetnost

Ključne besede

Ključne besede podrobneje opisujejo vašo storitev ali izdelek. Dobra praksa je, da jih vnesete več, saj so zelo pomembne pri rezultatih iskanja.

Primer: picerija, pica, pizza, restavracija


Lokacija

Ulica in hišna številka

Pazite, da je ime ulice napisano pravilno, saj preko lokacijskih podatkov samodejno pridobimo zemljevid na spletni strani. Ne pozabite dodati hišne številke.

Poštna številka

Sestavljena je iz štirih števil in se razlikuje glede na različne kraje po Sloveniji.

Kraj

Ime kraja, kjer ima podjetje sedež.


Priprava nove spletne strani.

Kontaktni podatki

Telefon

Identifikacijska številka stacionarnega telefona, številko lahko vnesete tudi mednarodno (+386). Če stacionarnega telefona ne uporabljate vnesite 0000000.

Elektronski naslov

Elektronski oz. e-mail naslov služi za pisno komunikacijo med obiskovalcem in vašim podjetjem. To je lahko naslov z lastno domeno npr. info@podjetje.si ali Gmail naslov.


Spletna stran

Ime strani

Zdi se preprost element, vendar služi tudi kot URL naslov strani, zato bodite tukaj še posebno pozorni.

Ime strani naj bo ime vašega podjetja ali naziv restavracije, izdelka. Če je naziv vašega podjetja npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p., lahko kot ime strani uporabite "Priprava hitre hrane", ali pa ime restavracije, če je to npr. "Picerija Kaktus", nikakor pa ne uporabljajte "Matjaž Novak", prav tako nikoli ne dodajajte "s.p.", "d.o.o." v ime strani.

Ime strani pa predstavlja tudi spletni naslov url vaše spletne strani (npr. www.minimum.si/picerija-kaktus/). Pozor, ne vpisujte predpon in končnic kot so "www" ali ".si", saj boste dobili neprivlačen url naslov (npr. www.minimum.si/www-picerija-kaktus-si/).

Barvna shema

Na minimumu lahko trenutno izbiramo med dvajsetimi barvnimi shemami, izbirate lahko med rdečo, vijolično, modro, zeleno, rumeno, oranžno, sivo, črno in različnimi odtenki le teh.

Barvna shema Minimum.

Vzorec ozadja

Vzorec ozadja se bo prikazal nad barvno shemo in tako popestril vašo stran in ji dodal unikatnost. Izbirate lahko med: valovi, trikotniki, krogi, žarki, kvadrati in liki.

Opis podjetja

Predstavite ali opišite vaše podjetje ali izdelek. Koristno je, če vključite informacije o tem kaj podjetje počne in na katero kategorijo/industrijo se osredotoča. Zagotavljanje teh informacij zgradi poseben odnos in poveča zaupanje z vašimi obiskovalci.


Opis

Naslov dodatnega besedila

Obiskovalce z naslovom pripravite na dodatno besedilo. Če v dodatnem besedilu pišemo o ponudbi, vnesite naslov dodatnega besedila npr. "Ponudba". V naslov dodatnega besedila vnesite naslov, ki bo predstavljal, vaše dodatno besedilo.

Dodatno besedilo

Polje je namenjeno dodatnemu besedilu na spletni strani, kjer lahko opis podjetja še razširite, opišete vaše izdelke, ponudbo ali dodate druge pomembne, zanimive informacije.

Pozor, v polje za dodatno besedilo ne kopirajte besedila iz polja za opis podjetja. Obiskovalcem lahko nudite še druge informacije.

Dodatne storitve

Vsako podjetje ponuja dodatne storitve. Na svojo spletno stran dodajte ikone, ki predstavljajo dodatne storitve, ki jih ponujate:

Prijazno invalidom, Električna polnilnica, Otroška igralnica, Hitra hrana, Prenočišče, Televizija, Kava, Parkirni prostor, Picerija, Park, Prijazno živalim, Kopališče, El. vtičnica, Malice, Prepovedano kajenje, Prijazno kadilcem, Toaleta, Wi-Fi, Kolesarnica, Klimatizirano, All inclusive, Dostop do plaže, Rojstnodnevne zabave, Igralnica/Casino, Prijazno otrokom, Dostop do računalnika, Prijazno nosečnicam, Fitnes, Jacuzzi, Sobna strežba, Priklop avtodoma, Mirno okolje, Kamin, Igrišče za golf, Wellness, Delovno okolje, Bralni kotiček, Dostop do tiskalnika, Možnosti kampiranja.


Fotografije

Pripravite si 3 različne fotografije, ki najboljše predstavljajo vaše podjetje ali izdelek. Fotografije naj bodo kakovostne in usklajene z izbrano barvno shemo.

  • Minimalna velikost stranic: 890x500 slikovnih pik.
  • Maksimalna velikost stranice: 5500 slikovnih pik.
  • Maksimalna velikost fotografije: 6 MB.

Družbena omrežja

Facebook, Twitter, Instagram

Družbena omrežja so vse bolj razširjena tudi v poslovnem svetu zato je pomembno, da na spletno stran dodate povezave do profilov, ki jih uporabljate. Ko boste končali z izdelavo spletne strani, pa naslov dodajte tudi na vaše profile na Facebooku, Twitterju in Instagramu. Tako boste imeli obojestranske povezave med družbenimi omrežji in vašo spletno stranjo. Dodatna omrežja, ki jih lahko dodate so: YouTube, LinkedIn, Google+, Pinterest, Tumblr, Soundcloud, Vimeo, GitHub in Dribbble.


Klic k akciji

Klic k akciji je posebno področje na spletni strani, s katerim obiskovalca usmerimo do dodatnih informacij. Obiskovalca s posebnim sporočilom nagovorimo, da pritisne gumb, ta pa ga vodi do vaše poljubne povezave, to je lahko povezava, do dodatnih informacij, vaše spletne trgovine, itd. - možnosti je neskončno.

Sporočilo

Motivacijsko sporočilo, s katerim obiskovalca nagovorite, da pritisne gumb.

Primer: Pritisnite gumb spodaj, da si ogledate naš reklamni video posnetek!

Ime gumba

Vnesite ime, ki bo predstavljalo povezavo na drugo spletno stran.

Primer: Ogled posnetka

Poljubna povezava

Uporabite (kopirajte) povezavo, katere stran bo ob kliku odprlo uporabniku.

Primer: www.youtube.com/reklamni-posnetek


Odpiralni čas

Delovni čas je ena izmed bistvenih informacij za vaše obiskovalce saj lahko med obiskom vaše spletne strani ugotovijo kdaj imate zaprto oz. odprto. Delovni čas lahko vnesete za vsak dan v tednu od ponedeljka do nedelje.

Dodatno k delovnim časom lahko dodate tudi opombe (npr. Danes je poslovalnica zaprta, obiščite nas jutri.).


Priporočljivo je, da pripravljeno vsebino delite z družino, sodelavci in prijatelji, da pridobite povratne informacije in tako še dodatno izboljšate vsebino. Bodite pozorni na točnost podatkov in pravopis.

Potrebujete novo spletno stran? Preizkusite Minimum!

Ustvarite brezplačno spletno stran, ustvarite uspeh.

Registrirajte se