Ali že imate vsebino za vašo novo spletno stran?
Še preden se lotite vaše nove strani, si pripravite vsebino. Ponujamo vam unikaten obrazec za pripravo vsebin, ki vam bo skrajšal in poenostavil čas priprave. Tako bo izdelava spletnih strani hitrejša in še bolj enostavna.
Obrazec z navodili si lahko brezplačno snamete s spodnje povezave in ga izpolnite. Ko končate, se prijavite v urejevalnik minimum in vsebino prenesite v ustrezna okenca. To je najhitrejša pot do vaše nove spletne strani!
Prenesite obrazec z navodili (pdf)Če nimate tisklnika, lahko sledite članku in si odgovore oz. vsebino zapisujete na list papirja. No, pa začnimo ...
Osnovni podatki
Ime strani
Točen naziv vašega podjetja, lahko je kratek ali dolg (npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p.).
Davčna številka
Davčna številka je sestavljena iz osmih števil, predpone "SI" ne dodajamo. Če davčne številke nimate ali je ne uporabljate vnesite 00000000.
Matična številka
Matična številka je sestavljena iz 7-10 števil. Če številke nimate ali je ne uporabljate vnesite 0000000.
Kategorija
Na voljo imate več možnosti, izberite tisto, ki je najbolj ustrezna vašemu podjetju.
- Avtomobilizem
- Gostinstvo in turizem
- Izobraževanje in kultura
- Kmetijstvo
- Lepota in zdravje
- Poslovni svet
- Proizvodnja in obrt
- Prosti čas
- Računalništvo in informatika
- Društvo in organizacije
- Kreativnost in umetnost
Ključne besede
Ključne besede podrobneje opisujejo vašo storitev ali izdelek. Dobra praksa je, da jih vnesete več, saj so zelo pomembne pri rezultatih iskanja.
Primer: picerija, pica, pizza, restavracija
Lokacija
Ulica in hišna številka
Pazite, da je ime ulice napisano pravilno, saj preko lokacijskih podatkov samodejno pridobimo zemljevid na spletni strani. Ne pozabite dodati hišne številke.
Poštna številka
Sestavljena je iz štirih števil in se razlikuje glede na različne kraje po Sloveniji.
Kraj
Ime kraja, kjer ima podjetje sedež.
Kontaktni podatki
Telefon
Identifikacijska številka stacionarnega telefona, številko lahko vnesete tudi mednarodno (+386). Če stacionarnega telefona ne uporabljate vnesite 0000000.
Elektronski naslov
Elektronski oz. e-mail naslov služi za pisno komunikacijo med obiskovalcem in vašim podjetjem. To je lahko naslov z lastno domeno npr. info@podjetje.si ali Gmail naslov.
Spletna stran
Ime strani
Zdi se preprost element, vendar služi tudi kot URL naslov strani, zato bodite tukaj še posebno pozorni.
Ime strani naj bo ime vašega podjetja ali naziv restavracije, izdelka. Če je naziv vašega podjetja npr. Priprava hitre hrane, Matjaž Novak s.p., lahko kot ime strani uporabite "Priprava hitre hrane", ali pa ime restavracije, če je to npr. "Picerija Kaktus", nikakor pa ne uporabljajte "Matjaž Novak", prav tako nikoli ne dodajajte "s.p.", "d.o.o." v ime strani.
Ime strani pa predstavlja tudi spletni naslov url vaše spletne strani (npr. www.minimum.si/picerija-kaktus/). Pozor, ne vpisujte predpon in končnic kot so "www" ali ".si", saj boste dobili neprivlačen url naslov (npr. www.minimum.si/www-picerija-kaktus-si/).
Barvna shema
Na minimumu lahko trenutno izbiramo med dvajsetimi barvnimi shemami, izbirate lahko med rdečo, vijolično, modro, zeleno, rumeno, oranžno, sivo, črno in različnimi odtenki le teh.
Vzorec ozadja
Vzorec ozadja se bo prikazal nad barvno shemo in tako popestril vašo stran in ji dodal unikatnost. Izbirate lahko med: valovi, trikotniki, krogi, žarki, kvadrati in liki.
Opis podjetja
Predstavite ali opišite vaše podjetje ali izdelek. Koristno je, če vključite informacije o tem kaj podjetje počne in na katero kategorijo/industrijo se osredotoča. Zagotavljanje teh informacij zgradi poseben odnos in poveča zaupanje z vašimi obiskovalci.
Opis
Naslov dodatnega besedila
Obiskovalce z naslovom pripravite na dodatno besedilo. Če v dodatnem besedilu pišemo o ponudbi, vnesite naslov dodatnega besedila npr. "Ponudba". V naslov dodatnega besedila vnesite naslov, ki bo predstavljal, vaše dodatno besedilo.
Dodatno besedilo
Polje je namenjeno dodatnemu besedilu na spletni strani, kjer lahko opis podjetja še razširite, opišete vaše izdelke, ponudbo ali dodate druge pomembne, zanimive informacije.
Pozor, v polje za dodatno besedilo ne kopirajte besedila iz polja za opis podjetja. Obiskovalcem lahko nudite še druge informacije.
Dodatne storitve
Vsako podjetje ponuja dodatne storitve. Na svojo spletno stran dodajte ikone, ki predstavljajo dodatne storitve, ki jih ponujate:
Prijazno invalidom, Električna polnilnica, Otroška igralnica, Hitra hrana, Prenočišče, Televizija, Kava, Parkirni prostor, Picerija, Park, Prijazno živalim, Kopališče, El. vtičnica, Malice, Prepovedano kajenje, Prijazno kadilcem, Toaleta, Wi-Fi, Kolesarnica, Klimatizirano, All inclusive, Dostop do plaže, Rojstnodnevne zabave, Igralnica/Casino, Prijazno otrokom, Dostop do računalnika, Prijazno nosečnicam, Fitnes, Jacuzzi, Sobna strežba, Priklop avtodoma, Mirno okolje, Kamin, Igrišče za golf, Wellness, Delovno okolje, Bralni kotiček, Dostop do tiskalnika, Možnosti kampiranja.
Fotografije
Pripravite si 3 različne fotografije, ki najboljše predstavljajo vaše podjetje ali izdelek. Fotografije naj bodo kakovostne in usklajene z izbrano barvno shemo.
- Minimalna velikost stranic: 890x500 slikovnih pik.
- Maksimalna velikost stranice: 5500 slikovnih pik.
- Maksimalna velikost fotografije: 6 MB.
Družbena omrežja
Facebook, Twitter, Instagram
Družbena omrežja so vse bolj razširjena tudi v poslovnem svetu zato je pomembno, da na spletno stran dodate povezave do profilov, ki jih uporabljate. Ko boste končali z izdelavo spletne strani, pa naslov dodajte tudi na vaše profile na Facebooku, Twitterju in Instagramu. Tako boste imeli obojestranske povezave med družbenimi omrežji in vašo spletno stranjo. Dodatna omrežja, ki jih lahko dodate so: YouTube, LinkedIn, Google+, Pinterest, Tumblr, Soundcloud, Vimeo, GitHub in Dribbble.
Klic k akciji
Klic k akciji je posebno področje na spletni strani, s katerim obiskovalca usmerimo do dodatnih informacij. Obiskovalca s posebnim sporočilom nagovorimo, da pritisne gumb, ta pa ga vodi do vaše poljubne povezave, to je lahko povezava, do dodatnih informacij, vaše spletne trgovine, itd. - možnosti je neskončno.
Sporočilo
Motivacijsko sporočilo, s katerim obiskovalca nagovorite, da pritisne gumb.
Primer: Pritisnite gumb spodaj, da si ogledate naš reklamni video posnetek!
Ime gumba
Vnesite ime, ki bo predstavljalo povezavo na drugo spletno stran.
Primer: Ogled posnetka
Poljubna povezava
Uporabite (kopirajte) povezavo, katere stran bo ob kliku odprlo uporabniku.
Primer: www.youtube.com/reklamni-posnetek
Odpiralni čas
Delovni čas je ena izmed bistvenih informacij za vaše obiskovalce saj lahko med obiskom vaše spletne strani ugotovijo kdaj imate zaprto oz. odprto. Delovni čas lahko vnesete za vsak dan v tednu od ponedeljka do nedelje.
Dodatno k delovnim časom lahko dodate tudi opombe (npr. Danes je poslovalnica zaprta, obiščite nas jutri.).
Priporočljivo je, da pripravljeno vsebino delite z družino, sodelavci in prijatelji, da pridobite povratne informacije in tako še dodatno izboljšate vsebino. Bodite pozorni na točnost podatkov in pravopis.